Stemmen voor en door vrouwen uit Oost

11 maart 2019

In een op een andere stip geïnspireerde Rode Stip Actie van Powervrouw en commissielid uit de Watergraafsmeer Cynthia Lionahr Vernie kwamen wij – vrouwen van de PvdA in Amsterdam Oost – bijeen voor een fotoshoot door – #HeForShe – Peter de Jong.

Aanleiding van Cynthia’s Actie was het vieren van Internationale Vrouwen Dag en 100 jaar vrouwenkiesrecht in 2019! Voorafgaand aan de Women’s March in Amsterdam kwamen PvdA vrouwen uit Oost naar het Oosterpark voor de fotoshoot.

Graag deel ik prachtige wijsheden / quotes uit de sociale media campagne voor vrouwen uit Oost

#011“Vrouwenkiesrecht is een mensenrecht’’, #010 “Laat je niet leiden door de macht van de vanzelfsprekendheid” en #001 “Elegant, buigzaam en sterk als een veer, bied ik tegenkracht om verandering te brengen.’’ Eva Snijders, bestuurslid van de PvdA in Amsterdam Oost, deelt haar inspirerende motto met ons in een film van 10 seconden #008.

Zelf leerde ik de afgelopen jaren ook “80% van succes is meedoen’’ en dat deden deze vrouwen uit Oost op de foto’s. Ontzettend bedankt. Alleen door jullie bijdragen kunnen we Stemmen voor andere vrouwen (en mannen) zichtbaar maken!!!

door Arina Angerman, kandidaat #15 Europees Parlement en quote #002

Kijk voor meer quotes en filmpjes op facebook of twitter