13 maart 2024

ALV PvdA Oost

Hierbij nodigen we je graag uit voor onze ALV op woensdag 27 maart. De locatie is deze keer het PvdA pand (Van Musschenbroekstraat 3 HS, 1091 GD Amsterdam). Inloop vanaf 19:45 en we starten het programma stipt om 20:00.
Naast een aantal statutaire zaken zullen onze gekozen vertegenwoordigers berichten over hun werk de afgelopen periode en hebben jullie gelegenheid om met hen in gesprek te treden. Na afloop is er ruimte voor een borrel om elkaar te leren kennen of bij te praten.
Agenda:
  1. Opening, vaststelling agenda
  2. Bericht kascommissie en goedkeuring jaarrekening 2023 (zie bijlage in e-mail). Er volgt een korte toelichting
  3. Herbenoeming bestuursleden. Volgens onze statuten moeten bestuursleden na twee jaar opnieuw worden benoemd. Het bestuur stelt  dan ook voor om Yorgos Chrysopoulos (voorzitter), Sybolt Doorn (penningmeester), Max Anders (secretaris), Frank Bolhuis (algemeen bestuurslid) en Eduard van Regteren Altena (algemeen bestuurslid) opnieuw voor een periode van twee jaar te benoemen.
  4. Terugblik evenement verrechtsing met Jikke Reiber & Aernout Ogilvie
  5. Terugblik en vooruitkijken met onze stadsdeelcommissieleden Maxime van Boven en Alexander Versteeg
  6. Terugblik en vooruitkijken met Carolien de Heer (stadsdeelvoorzitter)
  7. Vooruitblik komende activiteiten
  8. Borrel
We hopen iedereen de 27ste te zien!