Ledenparticipatie in actie

13 april 2019

Ik ben al een half jaar lid van het bestuur in Amsterdam Oost; 6 maanden gaan zo snel voorbij! In die tijd heb ik gezien hoe betrokken en geëngageerd onze leden zijn. En natuurlijk iedereen in het bestuur. Om goed gebruik van die betrokkenheid te maken, makken wij gebruik van alle middelen: van sociale media tot de PvdApp!

Op Facebook kun je het laatste nieuws over het afdeling lezen. Daar hebben wij de resultaten van een heel succesvol campagne over vrouwenkiesrecht kunnen zien. Meer dan 30 vrouwen hebben met ons gepraat over wat het vrouwenkiesrecht voor hen betekent. Wij hebben samen op de foto gestaan ook.

Maar een van de leukste middelen, vind ik zelf, is de PvdApp. Daar kan iedereen, ook leden zonder sociale media, vragen stellen, en in gesprek komen met zowel het bestuur als met elkaar. In het kader van transparantie, zijn de notulen van de bestuursvergaderingen en de ALVs van Amsterdam Oost ook daar beschikbaar.

Natuurlijk is een systeem alleen goed als het gebruikt wordt. Daarom wil ik jou vragen om nu in te loggen, rond te kijken, een vraag stellen, berichten sturen. Wij, in het bestuur van Amsterdam Oost hopen veel van jullie daar te kunnen verwelkomen.