Commissielid IJburg & Zeeburgereiland (tijdelijk)

Wouter Wester

Over Wouter Wester

w.wester@aerlines.nl

Wouter Wester is politicoloog. Al sinds zijn studie aan de Universiteit van Amsterdam, is hij lid van de Partij van de Arbeid. Binnen de afdeling Zeeburg is hij van 2005 tot 2010 als bestuurslid actief geweest. Naast zijn werk voor de Universiteit van Amsterdam is hij tegenwoordig actief als bestuurslid voor Huurdersverenging Arcade.

Hij vindt het belangrijk dat de belangen en wensen van de inwoners van Oost en het gebied IJburg/Zeeburgereiland in het bijzonder een stem hebben in de bestuurscommissie. Het nieuwe bestuurlijk stelsel vormt wat dat betreft een uitdaging die we als PvdA fractie graag aangaan.

“Ik woon sinds 2015 op IJburg en zie dat IJburg nog steeds een nieuwe jonge wijk is waar voor iedereen veel kansen liggen. De PvdA heeft een aansprekende visie op onderwerpen als leefbaarheid, mobiliteit en sociaal beleid.  Het zou mooi zijn als we die visie in de toekomst ook terug blijven zien in het beleid en natuurlijk ook in de wijken op IJburg en het Zeeburgereiland