Nick Schipper

Penningmeester

Campagne 2e Kamer Verkiezingen

door Nick Schipper op 23 februari 2017

Zaterdag 11 maart is het zover, de laatste zaterdag voor de verkiezingen. En dan willen we groot uitpakken met een rode fietstocht door Amsterdam Oost en Zuid. We beginnen om 11.00 uur op het Javaplein en gaan al fietsend de Javastraat door. Tegen 12.00 uur zijn we dan op het Krugerplein en gaan we de Transvaalbuurt in.

Algemene Leden Vergadering

door Nick Schipper op 2 februari 2017

Donderdag 2 maart a.s.  zal er een Algemene Leden Vergadering plaatsvinden. De avond staat in het teken van de Internationale Vrouwendag. Het tweede deel van de avond besteden we aan verplichte onderdelen zoals af- en aantredende bestuursleden, het jaarverslag van 2016 en de verslaglegging door de Kascontrolecommissie. Na afloop van de bijeenkomst is er een borrel voor

Verslag Algemene Leden Vergadering 25 november

door Nick Schipper op 21 november 2016

Op vrijdag 25 november 2017 heeft in de Krugerkamer de Algemene Ledenvergadering van onze afdeling plaatsgevonden. Naast de vaste onderdelen zoals de vaststelling van het werkplan en de begroting voor 2017 hebben we tijdens deze vergadering afscheid genomen van onze voorzitter Harko van den Hende en van ons algemeen bestuurdlid Bas Torenvliet. Harko is van mening

De nieuwe Roost is uit!

door Nick Schipper op 21 november 2016

En je leest hem hier!

Vrijwilligers gezocht voor KetiKoti Festival

door Nick Schipper op 25 juni 2015

Woensdag 1 juli is er weer het jaarlijkse KetiKoti Festival, dit jaar echter niet zoals gebruikelijk  in het Oosterpark, maar vanwege de werkzaamheden aldaar is het verplaatst naar het Museumplein. De PvdA Afdelingen Zuid en Oost samen bemensen met steun van het Partijbureau een kraam van waaruit wij onze campagneactiviteiten ontplooien. Met dit bericht willen wij

Oproep: doe mee met de campagne!

door Nick Schipper op 4 maart 2015

Zoals jullie allemaal weten gaan we op 18 maart naar de stembus. Het is dus weer campagnetijd! Ook in Amsterdam Oost hebben we in de aanloop naar de verkiezingen weer een druk programma. Zo gaan we de straat op tijdens knock the vote acties en eindigen we op (de dagen voor) de 18e op de