Door op 4 maart 2015

Oproep: doe mee met de campagne!

Zoals jullie allemaal weten gaan we op 18 maart naar de stembus. Het is dus weer campagnetijd! Ook in Amsterdam Oost hebben we in de aanloop naar de verkiezingen weer een druk programma. Zo gaan we de straat op tijdens knock the vote acties en eindigen we op (de dagen voor) de 18e op de stations tijdens de spits.

Uiteraard kunnen we al jullie hulp hierbij gebruiken. Hieronder zijn alle campagnedata opgenomen. Wil je helpen? Neem dan contact op met Nick Schipper via [email protected].

Knock the vote acties

Tijdens de knock the vote acties gaan we de straat op om mensen op te roepen te gaan stemmen. Op 14 maart is deze actie in ons eigen stadsdeel, dus dan verwachten we natuurlijk een grote opkomst uit Oost.

• 7 maart (Amsterdam Zuidoost)
  • 14 maart (Amsterdam Oost, 13.30 uur – 17.30 uur met afsluitende borrel)

Verspreiden laatste-dag-folder

Deze acties vinden plaats tussen 8 uur en 9 uur op Station Amstel en tussen 16 en 18 uur op Station Muiderpoort en Station Wibautstraat. Het is daarbij de bedoeling de mensen te laten weten dat er verkiezingen zijn, dat ze nog kunnen stemmen en waar het dichtstbijzijnde stembureau is.

• 16 maart
  • 17 maart
  • 18 maart

Wij horen graag bij welke acties je aan wilt sluiten. Als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op.