Ombudsteam: spreekuren vanaf september 2018

Door Eduard van Regteren Altena op 28 augustus 2018

Loopt u vast bij instanties, heeft u problemen met een moeilijk formulier of een andere vraag? Loop gerust bij ons binnen. Het Ombudsteam van de PvdA Amsterdam Oost zit twee keer per maand voor u klaar in het stadsdeelhuis. De hulp is uiteraard gratis en u hoeft geen lid te zijn van de PvdA. Een afspraak maken is niet nodig. Hieronder vind u de agenda van de spreekuren. Naast de spreekuren is het ombudsteam bereiken via 020-2044529 of via [email protected].

De teamleden van het ombudsteam zijn: Marlanda Coco, Mieke Keuning, Simon Deurloo, Susan Hamaker, Merel Diemont, Rob Horseling, Matin Abbasi en Eduard van Regteren Altena.

Op de eerste woensdagmiddag van de maand is er tussen 16:00 en 17:00 spreekuur. Op op de derde donderdag van de maand is er spreekuur van 19:00 tot 20:00 uur. De spreekuren worden gehouden in het Stadsdeelhuis aan de Oranje-Vrijstaatlpein 2 (in de Borneozaal).

Alle data op een rij

• Woensdag 5 september Stadsdeelhuis  16:00 tot 17:00 uur
  • Donderdag 20 september Stadsdeelhuis  19:00 tot 20:00 uur
  • Woensdag 3 oktober2018 Stadsdeelhuis  16:00 tot 17:00 uur
  • Donderdag 18 oktober Stadsdeelhuis  19:00 tot 20:00 uur
  • Woensdag 7 november Stadsdeelhuis  16:00 tot 17:00 uur
  • Donderdag 15 november Stadsdeelhuis  19:00 tot 20:00 uur

NB: In de maanden december en januari zijn er geen spreekuren.

Ombudsteam

Eduard van Regteren Altena

Eduard van Regteren Altena is muzikant/cellist. Met het Mondriaan Kwartet toerde hij over de hele wereld. Ook speelde hij met talloze dansgroepen en theatergezelschappen. Hij is bestuursvoorzitter van muziekschool “het Muziekpakhuis” en van het straatorkest “Ricciotti ensemble”. Binnen de PvdA in het stadsdeel zet hij zich in voor het Ombudsteam.

Meer over Eduard van Regteren Altena