Campagne: we mogen weer!

18 februari 2019

Het is alweer bijna een jaar geleden dat wij campagne voerden voor de gemeenteraadsverkiezingen. Verkiezingen zijn voor de Campagnecoördinator altijd de leukste maar ook de meest intensieve periodes. Ik herinner mij het koffie schenken in Betondorp met Job Cohen en Marjolein Moorman, het uitdelen van falafel in de Javastraat met Cynthia, Bastiaan en Wim, onze kandidaten voor de stadsdelen, en Arjan Miedema die al schaatsend nog wat flyers uitdeelde na een actie op IJburg. Maar ik herinner mij ook de ochtend van 21 maart 2018, waarna ik nog wat gelukskoekjes had uitgedeeld op het Amstelstation op de dag van de verkiezingen, ik even alles van mij af liet glijden op de Jaap Edenbaan. Het zat er weer op.

Maar we mogen weer! De Provinciale Staten- en waterschapsverkiezingen komen er weer aan. Op 20 maart 2019 wordt er weer gestemd en wij willen natuurlijk zoveel mogelijk mensen ervan overtuigen dat ze op de PvdA moeten stemmen. In de week voor de verkiezingen breekt het echt los. Op woensdag 13 maart gaan wij weer wild plakken. (en niet alleen de 13de, de andere data volgen). Op donderdag 14 maart hebben wij een bijeenkomst over het belang van het Waterschap met o.a. onze eigen Simon Deurloo, kandidaat op de lijst voor het waterschap Amstel, Gooi en Vecht. En zaterdag 16 maart hebben wij een canvas en flyeractie in de Transvaalbuurt. Wil je meer informatie of je aanmelden voor een van de activiteiten? Stuur dan een mail naar [email protected]. Hou sowieso de website en de mail in de gaten voor meer informatie. Hopelijk zien we elkaar tijdens een van de activiteiten!

Waar ben je naar op zoek?