❤ voor Amsterdam Oost: doe mee met de campagne!

14 februari 2018

Zaterdag 17 februari is het zover: de start van de verkiezingscampagne in Amsterdam Oost. Na weken van plannen is het tijd om de campagne in een hogere versnelling te zetten; de verkiezingen op 21 maart komen steeds dichterbij. Wij nodigen hierbij al onze leden in Oost uit om langs te komen en hun steentje bij te dragen. Tijd om te strijden voor onze mooie stad!

De campagne-aftrap

We trappen aanstaande zaterdag, 17 februari, af met een straatactie bij de Dappermarkt (van 12:00 tot 13:00 uur) en de Javastraat (van 13:00 tot 14:00 uur). We verzamelen om 11:45 uur bij Bar Botanique (kruising Pontanusstraat/Eerste van Swindestraat). Laten we beide gebieden rood kleuren! (PS: mocht je nog een rode trui, muts of jas nodig hebben, laat het ons weten dan nemen we deze voor je mee!)

En verder…

De actie van aanstaande zaterdag is natuurlijk niet de enige deze campagne. De acties die tot nu toe bekend zijn, staan op onze agenda en in onderstaande lijst:

Zaterdag 17 februari
12:00 – 14:00 uur: Dappermarkt en Javastraat

Zaterdag 24 februari
12:00 – 13:00 uur: Ledenbijeenkomst IJburg en Zeeburgereiland bij Café NAP

Zaterdag 3 maart
12:00 – 14:00 uur: Flyeren bij de Deen op IJburg

Zaterdag 10 maart
10:00 – 12:00 uur: Met het hart van Cynthia Betondorp in

Zaterdag 10 maart
12:00 – 14:00 uur: Flyeren bij de Albert Heijn op IJburg

Zaterdag 17 maart
12:00 – 14:00 uur: Met het hart van Cynthia de Watergraafsmeer in

Op onze website houden wij een actueel overzicht bij van alle campagne-ontwikkelingen. Voor vragen, extra informatie, noem het maar op: stuur onze campagnecoördinator Morris Beks gerust een mail: [email protected].