Thijs Reuten

Dagelijks Bestuurder
bouwen wonen gebouwbeheer economie
sport diversiteit en discriminatie

Dagelijks bestuurder met o.a. bouwen, wonen en gebouwbeheer in de portefeuille. In 2014 lijsttrekker voor de PvdA in Oost, daarvoor wethouder Wonen en Grote projecten in stadsdeel Oost. Genomineerd als beste stadsdeelbestuurder in 2013. Kundig bestuurder met een zeer goed netwerk in Amsterdam, de PvdA, Den Haag en in de buurt.

Tijdelijk of permanent, traditioneel of experiment?

door Thijs Reuten op 29 juni 2016

De afgelopen maanden stond op de kop van het Java-eiland het ‘dorpje’ FabCity. Het initiatief van Pakhuis de Zwijger en het Nederlands EU-voorzitterschap herbergde tal van innovatieve projecten, voorbeelden van circulaire, duurzame en flexibele oplossingen voor het (nieuwe) wonen in de stad. Er werd ook met studenten uit heel Europa gewerkt aan nieuwe ideeën voor

Wonen met zekerheid van zorg

door Thijs Reuten op 28 maart 2016